torsdag 30 december 2010

NEW YEAR

Imorgon åker jag och hämtar ut mina skor, fixar outfiten och drar till Stockholm med 4 snygga brudar. Kvällen bjuder på middag och sedan blir det utgång. Jag känner på mig att det inte kan bli så mycket annat än lyckat! Jag kan ju passa på att tacka år 2010 för det mest händelserika/roligaste/ostabilaste året någonsin. Tack som fan för alla människor jag träffat och de människor som år efter år fortsätter att göra livet värt att leva. Året började i Barcelona med mina fina sytrar och vi avslutar det tillsamans igen. Har varigt utomlands, tagit studenten, blivit arbetslös, börjat jobba, flyttat hemifrån och flyttat hem igen. Ett helt underbart oförutsägbart år. TACK! Nästa gång jag skriver är det ett nytt år och jag lovar mig själv att göra det bästa av det. Dethär kommer bli bra!




Nyårsafton 2009 firades på stranden i Barcelona. Jag älskar er upp till stjärnorna och tillbaka.

1 kommentar: